
”Kiitos ihanalle opettajalle!
Meidän uimari ei tiennyt kumpaa odotti enemmän; uimaan pääsyä vai ohjaajan näkemistä”
”Mukavaa yhdessäoloa äidille/isälle & lapselle. Todella monipuolisia leikkejä ja lapsi lähti aina niin innoissaan jumppaan”
”Suuret kiitokset taas mahtavasta opetuksesta ja ihanista uintihetkistä! Teet työtäsi mahdottoman suurella sydämellä ja raudanlujalla ammattitaidolla. Uimaan on aina ihana tulla ❤️”
”Kiitos ihanista jumpista! Mukavaa oli oppia lapsen kanssa temppuja, jotka yksin olisi jäänyt tekemättä”
”Vanhempana on ihanaa seurata tuota innostusta ja toisaalta tuntuu hyvältä, kun tärkeät taidot vedessä kehittyvät ja meno vedessä on koko ajan hiukan varmempaa. Opetus on myös tehnyt vaikutuksen ja vaikka siitä vain pätkiä näenkin, niin tulee vaikutelma, että uimaopettaja toimii lasten kanssa taiten, ohjaus on napakkaa ja hyväntuulista, lasten maailmaa ymmärtävää.”
”Suurkiitos ihanista jumpista & uinneista. Ollaan nautittu koko sydämmistämme! Hauskaa on ollut joka ikinen kerta!”
”Mahtava uimakoulu ja mahtava ohjaus! Täällä ollaan niin innoissaan että syksyä on vaikea odottaa”
”Paljon kiitoksia todella hyvin suunnitelluista ja mukaansatempaavista jumpista!”
”Lämmin kiitos tästä kaudesta sinulle Hanna ja Tonille. Mimosan kiinnostus uimista kohtaan jatkuu ja taidot kehittyvät koko ajan eteenpäin. Uimakouluun on aina hauskaa lähteä, yhtään ainutta kertaa ei ole pitänyt maanitella sinne lähtemään.”
”Kiitokset ihanista ryhmistä, jossa lapsella on ilo liikkumiseen!”
”Uimakoulu oli mitä parhainta. Ja Milka niin super hyvä ohjaaja, eipä voisi parempaa edes ajatella tai toivoa… Suuret kiitokset, jatkamme aivan varmana!”

”Tuhannet kiitokset kuluneesta kaudesta, hauskaa on ollut ja uutta opittu! Jumppaa kysellään viikon aikana useasti ja maanantai aamuisin on riemu ylimmillään, kun vihdoin on jumppapäivä!”
”Kiitos ääreismahtavasta kaudesta! Kehitys on taas ollut huimaa…”
”Todella kivat tunnit ja aina jotain uutta. Viikon ehdoton kohokohta!!”
”Kaiken muun + + + asioiden jälkeen, korvausjärjestelmä toimii aivan loistavasti. Asiakaspalvelu on ihan mahtavaa ja sähköposteihin vastataan nopeasti sekä asiallisesti. Oikealla alalla olette ja mahtavaa työtä teette!!”
”Aivan mahtavat vetäjät!!”
”Lorut, laulut ja leikit toistuvat päivittäin kotona. Kiitos, kiitos, kiitos… ”
”Lasten tanssit ovat olleet mitä ihanin piristys viikkoon. Tyttö nauttinut ”täysin rinnoin”. Ihanan monipuolista, ammattitaitoista ja menevää ohjausta. 100% HAPPY!”
”Oli hauska seurata, miten vauvat kasvoivat ja kehittyivät ihan hurjasti talven aikana”
”Kiitos todella ihanista ja innostavista jumpista! -Minusta tulee isona jumppatäti Hanna”
”Usealla eri firmalla uineena (Helsingissä ja Turussa) voin kyllä sanoa, että ihan ehdottomasti paras ohjaus. Kiitos mahtavista uinneista ja siitä energiasta!”

”Ihanan yksilöllistä lapsen huomioimista! Tuntien sisältö ja ohjaus aina niin monipuolista ja vauhdikasta. Opittu paljon!!”
”Uinnit todella monipuolisia ja vesipelkoinen äiti pääsi kammostaan. Isosti kiitos!!”
”Kiitos ihanasta jumpparyhmästä! On ollut joka viikko niin kiva tulla! Aina on ollut sellainen tervetullut olo ja jokainen lapsi saa myös erityishuomiota. Teette tosi hienoa työtä”
”Seuraavan jumppapäivän odotus alkaa, heti kun tunti loppuu 🙂 ”
”Vauvajumppa opetti vauvan käsittelyä, niin huimasti etten olisi yksin voinut tätä kaikkea ikinä oppia/tietää. Oli ihanaa nähdä, miten vauvat kasvoivat kauden aikana ja uudet äitikaveritkin oli erittäin tervettulleita elämään. Viikon ehdoton piristys tuoreen kotiäidin arkeen”
”GoBabyGo.n lasten uimakoulut ovat niin ammattitaitoisesti ja huomioiden ohjattuja! Kiitos kuluneista kursseista!! Tullaan taas uudelleen heti, kun niitä järjestetään”
”Todella ihanat jumpat. Aina niin hyvän mielen meno! Ihan paras aloitus viikolle”
”Uinnista tuli meidän tytölle heti niin tärkeä harrastus, vaikka aivan pienenä aloittikin. Nyt tänä syksynä on taas tullut aivan valtavaa kehitystä Tonin opissa. Olen edelleen tosi vaikuttunut tästä opetuksen tasosta ja miten aivan pieniä lapsia saadaan oppimaan valtavasti uusia taitoja leikin kautta. Parasta on tietysti nähdä se into, millä lapsi tähän osallistuu. Kiitos siis että olet ja olette täällä ja teette tätä työtä, tavalla joka tekee olon aina tervetulleeksi. 🙏”
”Kiitos paljon kivoista jumppahetkistä. Toivat tosi paljon rohkeutta meidän tytölle sekä minulle”
”Suurkiitokset jälleen superkivasta kaudesta! Jumppalauluja lauletaan kotonkakin ihan koko ajan ja innolla odotetaan aina seuraavaa kertaa…”
”Teette kyllä niin mahtavaa ja tärkeää työtä! Jumppa ja uinti on ollut meidän perheen kohokohta viikossa jo usean vuoden. Aina niin iloista meininkiä ja suunniteltuja tunteja. Ihanaa seurata lapsen kehtitystä positiivisessa ympäristössä. Nähdään taas ensi kaudella!”
”Muskareista ei voisi toivoa yhtään enempää, ei siis MITÄÄN parannettavaa. Ohjaaja aivan super ihana!”

”Kiitos kevään uinneista -hyvin päästiin mukaan, vaikka aloitettiin vasta 10-kuisena! Jatkoa odotellen”
”Kiitos iloisista hetkistä ja kannustavista retkistä, joita olemme saaneet uinneissa viettää. Varmana näemme altaassa taas syksyllä”
”Lastentanssissa niin ihana tunnelma… Lapsella ei ollut mitään suorituspaineita ja ohjaaja oli erittäin pätevä”
”Caribian vauvauinnin maanantain ryhmän vetäjä on todella hyvä. Olen äitinä ja isoäitinsä osallistunut moneen ryhmään, joten kokemusta on kertynyt. Hän ansaitsee kyllä jonkun bonuksen tekemästään työstä.”
”Suuri kiitos hauskoista ja innostavista uintihetkistä! Saimme vesipeuhukurssin joulupukilta ja se oli paras lahja ikinä!! Toivottavasti nähdään jatkossakin :)”
”Kiitos vielä juuri päättyneestä tanssimuskarista! Sanna-Marja ohjasi hyvin, ihanan hymyilevällä otteella. Ohjelma oli hyvin suunniteltu, sopivasti vaihtelevaa ja toisaalta toistoja pienen lapsen tarpeisiin. Oli iloinen yllätys, miten hyvin tämä sujui lapsen kanssa, kiitos siitä ohjaajalle.”
”Halusin vain antaa palautetta ja kiitokset prinsessajumpasta. 4v. kaksoset pitivät hurjasti jumpasta ja ohjaajastaan Liisasta. Mukavaa loppukevättä!”
”Hanna haluan sinulle sanoa erityiset kiitokset näistä uinneista. Ollut ihan mahtavia ja on ollut ihana huomata miten innoissaan lapsi aina on. Itselle kun vesi ollut aina vähä vieras ja jopa pelottava elementti, niin halunnut antaa lapselle sen riemun mitä uinnista voi saada. Olen saanut itsekin sellaista varmuutta, että lapseni pystyy ja osaa monia asioita mitä itse ensin ”kauhistelee”. Haluan pitää tätä harrastusta yllä!”
Liikutaan ilosta Oy
Hanna Kiuru
liikutaanilosta@outlook.com
p. 044-9883314



