Käyttämäsi selain on vanhentunut. Suosittelemme, että päivität selaimesi ensin uusimpaan mahdolliseen versioon.

  

 "Sano se minulle, niin unohdan sen.

Näytä se minulle, niin muistan sen.

Anna minun tehdä se, niin osaan sen"

kiinalainen sananlasku

  

 

 liikutaanilosta@outlook.com

p. 044 988 3314

 

Nyt myös instassa! @gobabygofin

 

YHTEISTYÖSSÄ:

 

GoMamaGo -odottaville

(50min)

Tunti on kevyttä, mutta tehokasta ja monipuolista lihaskuntoharjoittelua raskaana oleville naisille. Liikuntaa ei saa unohtaa raskausaikana, mutta omaa kehoaan tulee kuunnella ja liikkua omien voimien mukaan.

GoMamaGo ryhmän tarkoituksena on tukea raskauden aikana ja synnytyksessä tarvittavia lihaksia ja kestävyyttä. Näillä tunnilla otetaan huomioon, että kaikki raskaudet ovat erilaisia, samoin kuin raskaana olevien naisten kuntotasokin, joten liikkeistä annetaan tarvittaessa useita erilaisia variaatioita. Näin ollen jokainen pääsee liikkumaan oman vointinsa mukaan! Raskaudenaikaisella oikeanlaisella harjoittelulla voidaan ehkäistä mm. erkaantuman syntymistä.

Tunnilla harjoitellaan lantionpohjan löytämistä, aktivoimista ja rentouttamista. Kurssilla availlaan ja huolletaan aktiivisilla venytyksillä raskauden tuomia mahdollisia kiputiloja ja kireyksiä.

Tunti kostuu alkulämmittelystä, lantionpohjan harjoitteista, lihaskuntoharjoitteista ja loppuvenyttelystä. Tunnille tarvitset mukaan ainoastaan mukavat vaatteet, vesipullon ja alustan.

 

 

GoMamaGo -synnyttäneille

(n. 50min)

Tämä tunti on tarkoitettu äideille, jotka ovat aloittamassa liikuntaharrastusta raskauden ja synnytyksen jälkeen. Ryhmässä otetaan huomioon juuri synnyttäneiden naisten erityistarpeet, kuten lantionpohjalihakset sekä suorien vatsalihasten erkauman kuntouttaminen. Tunnilla tehdään monipuolisesti erilaisia koko kehon liikkuvuus- ja lihasvoimaharjoitteita sekä kehonhallintaa lisääviä harjoitteita. Ryhmässä harjoitellaan myös lantionpohjan löytämistä, aktivoimista ja rentouttamista. Tunti kostuu alkulämmittelystä, lantionpohjan harjoitteista, lihaskuntoharjoitteista ja loppuvenyttelystä.

Ryhmään voi mainiosti tulla mukaan, vaikka synnytyksestä olisi kulunut jo pidempikin aika. Kuitenkin vähintään niin, että olet saanut lääkäriltä luvan liikunnan harrastamiseen. Näillä tunneilla voi pitää oman vauvan mukana. Tunnille tarvitset mukaan ainoastaan mukavat vaatteet, vesipullon ja alustan.

 

Ryhmät järjestetään Teräsrautelan koululla 6.3-10.4.2022

10.00-10.50 GoMamaGo -raskausajan jumppa

11.00-11.50 GoMamaGo -synnyttäneiden jumppa